منتدى الاشباح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاشباح

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mai
مشرف مميز
مشرف مميز
mai

اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا   اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 10:08 pm

الجواز مشكله كبيره دلواتى بيواجهه الشباب والبنات والاهالى الى يا عينى بيحتاسو الحوسه الكبيره ف الموضوع ده .وفى ناس كتير اوى اتكلمت وبتتكلم فى الموضوع ده مثلا تلاقى البنات تقول
لالا بلا جواز بلا هم انا هتعب نفسى ليه ما انا اعده ف بيت بابا هنا ف امان الله ليه اجيب لنفسى وجع القلب
وتلاقى الولاد يقولو
يا عم بلا وجع دماغ وانا اجيب واحده تامر وتتامر وهات شقه وهات شبكه وهات صالون وسلسله هات الى مبتخلص مفيش احسن من الحريه
وفى الاخر الطوبه بتقع ف المعطوبه (مش عارفه ايه المعطوبه ده لو حد عرف يقولى)والنصيب بيحكم تلاقى الولد يسافر عشان يكمل سلسله هات وتلاقى البنت تستنى بفارغ الصبر عشان تسيب بيت بابا
وهنقول ايه النصيب بقى لما بيحكم
ومن الناس الجامدين جدا الى اتكلمو ف الموضوع ده د/برايد الى كتبت توبك جامد جدا حكت فيه قصتها مع كل عريس اتقدملها وهبدا ان شاء الله احط كل يوم حكايه عريس من عرسان د/برايد الى بجد هتموتكو من الضحك
وانا اولت اعلن عنه هنا عشان الكل يدخل ويشوفو والحاضر يعلم الغايب
kemoghosts
Admin
Admin
kemoghosts

مُساهمةموضوع: رد: اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا   اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_minitimeالسبت سبتمبر 05, 2009 5:51 pm

والله اعلم يا مى كلمة تيجى الطوبة فى المعطوبة دى معناها ان تاتى الرياح بما لا تشتهى السفن يعنى نقدر من كدة نقول ان كلمة معطوبة معناها ان تيجى الطوبة فى اللى حادفها اى بمعنى اللى معاه الطوبة
اذن كلمة المعطوبة =اللى معاه الطوبة وهى نفس الحروف تقريبا اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_cheers وشكرا شكرا اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_cheers اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_cheers اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_cheers شكرا
mai
مشرف مميز
مشرف مميز
mai

مُساهمةموضوع: رد: اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا   اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا Icon_minitimeالسبت سبتمبر 05, 2009 7:42 pm

هو منين بيودى على فين يا كريم
ونعم الشرح
ونعم الافاده
ونعم الاضافه
ونعم بالله
نورت المحكمه

اعلااااااان هااااااااام جداااااااااا
صفحة 1 من اصل 1